skoldagen.

- 2 timmars franska -.-
- matte
- lunch
- gympa
- bild

Hemsk dag! Kanske inte låter så farligt men de e de faktiskt. Bara 2 timmars franska tar ju kål på en?! Fast va inte så mycket på lektionen för sprang ut och snackade i tele några gånger och va ute och snackade med folk, sen hade martin lyckats ta sönder min moppe så då fick ja sticka ut och försöka laga den. hahah så sur ja blev, men nu så funkar det typ. Sen på matten va ja inte heller så mycket. Utan då va ja, simon, carl ute och gick i skolan typ.
Gympan kom jag my, elin och emelie försent på sen helt plötsligt ser jag att Max, Hampe, Makke, Johan och Robin kommer gående? Ja ba wtf? vafan gör dom här? Dom skulle tydligen kolla när vi hade gympa eller ngt. Bilden ska ja fan ha Mvg i detta året.. ansträngde mig som fan. Har haft mobilen i skåpet hela dagen typ så ja har inte orkat ta ngra bilder, men det kommer nog imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0