skolan.

- 2 h no
- rast
- engelska
- lnuchrast ( haha då jag och elin spelade in videon nedan )
- matte
- studietid

haha dagen har faktiskt varit ganska okej :) Även om det kändes som en evighet innan vi slutade. Men jag älskar verkligen 9A. Världens mest underbaraste klass! Haha jag dör alltid av skratt åt Carl, Jonas, Freddy eller Simon. Det var iaf slagsmål idag på skolan, första slagsmålet sen alla skolans år tillbaka. Har gått där sen 5an och det har aldrig varit slagsmål. Eller okej det var det inte nu heller, ingen fick ngn smäll men det va nära. Några randoms i 7an eller 8an haha. Alla killarna i a och b sprang ut och skrek : JAAA SLAGSMÅL HAHAHAHA JAAAAAAAA!!!!
Sen kom lärare och stoppade det, och skällde ut hela vår klass. Alla lärare hatar typ redan vår klass.. förutom vår mentor då :) jaja.. detta året kommer gå fort. för vi har alltid så jävla roligt på lektionerna och alla kommer typ få ig i alla ämnen för ingen jobbar :) det är så det ska vara.
 
 

haha jag visste inte att ja kunde bli så ful ! Det är helt jävla otroligt hahahahaha!
Rätt pinsamt egentligen men ja bryr mig inte.
Och juste, de blev lite fel med musiken i slutet xd
HAHAHAHA NI MÅSTE KOLLA ELIN PÅ SATISFACTION!!

Kommentarer
Postat av: Pontus Lägge

men fan vad alla har svårt då!! ÄLSKAr DU INTE MIG?! ;o

2009-08-20 @ 19:16:56
Postat av: Anonym

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA :D

2009-08-20 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0