ordet " player "

Det är det ända ordet som jag verkligen inte tolererar att någon kallar mig. Om någon står mitt framför mig och kallar mig player och jag kollar dem rakt in i ögonen och jag ser att de är seriösa så skakar jag i hela kroppen. Jag klarar helt enkelt inte av de. De som vet vad player är kallar inte mig det. Player är när man leker med någons känslor medvetet. Att man har planerat att såra personen och sen går till nästa. Det är player. Player är inte att man har strulat med en kille på en fest och sen 2 veckor senare så strular man med en till. Det är inte player? Man har inte sårat någon. Man är inte heller player om någon för känlor för en och man säger att det inte känns bra och bryr sig om personen efteråt. Att man tröstar den och säger förlåt. Inte skrattar åt den och säger fuck off och går där ifrån. Det är vad en player gör. Men om ni nu tycker jag är en player efter denna texten så kommer jag ha riktigt lust att bara gå fram och ge er en riktigt hård lavett, spotta på er och sen gå därifrån. Jag vet hur det känns att bli playad och det är hemskt. Jag vet hur det känns att älska någon som sårar ens känslor och sticker och sen skrattar åt en. Jag har gått igenom så mycket de senaste åren så varför skulle jag göra så mot någon annan? Ge mig en anledning. Varför skulle jag få någon annan att känna samma sak som jag gjorde? Jag skulle aldrig få tanken att såra någon så mycket för jag vet hur ont det gör..
Jag har pojkvän.. skulle en player ha ett förhållande? skulle nt tro de va.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0