Nu blir jag fan irreterad.

Jo jag vet att folk tycker att jag är fjortis. Jag bryr mig inte så mycket om jag ska vara ärlig.  Men jag blir så jävla förbannad ibland. Idag när jag precis hade kommit in till stan vid kanske 8 tiden. Så hade jag gammalt slitet smink och kände mig alldeles sliten, så går man förbi mc, så sitter de vanliga gänget som brukar vara där, så ser man en liten kille som inte kan ha varit längre än 1.50 och han va högst 13 år gammal som kommer ut med ett litet: FJORTIS!
vem va de som hängde utanför mc och rökte? jo det va ju inte jag i alla fall ditt äckelas. Hoppas du ser detta. Tur att du är yngre säger jag bara. Det har hänt innan och jag stör mig så mkt på dig! Jag kom in i fjortistiden när jag va 14 och nu är jag ute ur den. Du är typ 11 och sitter typ och röker utanför donken för att vara cool? Vet du vad fjortis är ens?
Visst jag kanske inte är antifjortis? men jag gör inget som är fjortis? Jag ber inte om uppmärksamhet, jag springer inte runt och skriker, jag sminkar mgi inte överdrivet mkt, och jag dricker nt, och jag röker inte eller ngt? Så vad är ditt problem?
 
 
detta är fjortis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0