nolifer.

Just nu sitter jag hemma och lyssnar Spotify och kollar skvallerbloggar. Har verkligen inget liv. Vet inte vad jag ska göra ikväll heller, men jag är så jävla trött så det blir nog inte så sent. Var med Fidde och Emelie innan men stack där ifrån för dom är ju som dom är.. Viktor ska ringa mig sen och så kanske vi skulle göra något. Annars blir det väl en hemmakväll för mig idag. Det duger. Och Dessie har blivit avstängd, haha hon som sa att de aldrig skulle hända igen, lyckat tjejen (Y)
och juste, jag har bestämt tid hos frissan nu. den 26e för hon hade ingen tidigare tid.
Den 26e Augusti blir Anna brunett? Fan.. då måste ja ju typ göra om headern.. De orkar ja inte. Eller jo de kanske jag gör. eller åååååh nu sitter jag och skriver för ja har tråkigt. Kanske bloggar mer senare. Puss på er.


btw kolla
www.falsksanning.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonyma fidde

HHHHHHAaaaha aa du :P

2009-08-13 @ 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0