max fest.

Då va men äntligen hemma. Fyfan vad trött jag har varit ikväll. Och humör vändningar har jag haft som fan också. Men i alla fall. Stack till Max och va där hela kvällen. Ska se om jag kan räkna upp alla som va där.. hmm. Lisa,Frida,Johanna,Linn,Emelie, Martina (tror jag) sara, Emilia, Ellen, Johan, Robin, Erik, Brobbe, Benjamin, Norin, Hampe, Sam, Max,Fidde,  Max och världens bästaste person.. JAG! haha ne men ah.. Vi gjorde inte så mycket, vissa drack men annars satt vi bara och chillade och lyssnade på musik. Sen poppade jag och Emelie Popcorn och då blev vi helt plötsligt aspoppis bland alla. Synd bara att jag och Emelie är såna snålisar :) Stack hem sen för pappa ville att jag skulle vara hemma 2. Och så är han inte ens själv hemma -.- aja.. Sen är det ngn fjortisfest på gatan.. antagligen hos hon i 8an eller något så dom springer runt och skriker. Blir så jävla sur,  om dom inte e tysta snart går jag fan över och säger till..
 
 
sliten? ohja.. Alldeles fuktig och jag är iskall också..
anna börjar bli sjuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0