lång kväll? ohja..

Började med att jag och emelie träffade harre och olle i stan.. Sen tog vi moppen till nissastrand och väkte erica, sarah och jenny.. Då städade vi och lite sånt och så fixade dom sig. Sen kom Johan, Korsbakke, Hampe och makke. Sen kom även Viktor och Olle. Vi hade kul som satan och körde sanning och konka.. hahaha kanske låter lite fail när man är 15 och uppåt men vadå? som vi flabba eller.. Har bla sugit på hampes finger och slickat på viktor och robins bröstvårta.. eue?! men va tvúngen som sagt.. sen tvingade dom MIG köra och hämta öl eftersom jag va den som hade tänkt med hjärnan att de inte går ngra bussar på en söndag. Det är ju en självklarhet att jag är smartast, tänker alltid steget före *host* sen kom vill baka och så stack jag och emelie hem sen efter en stund. det tog en stund innan vi hittade ut ur stan. Mitt lokalsinne är inte de bästa precis höhö.. snackade även med älskling. KOmmer typ inte träffa han på aslänge :(<3 och.. hehe jag tog asmkt bilder men min kamerasladd är fortfarande hos mamma men ja ska dit imon så jag lägger in dom då istället. Nu vill jag bara sova och aldrig mer vakna upp för jag har så jävla dåligt samvete.. Men ni får inte veta varför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0