kurvor?

Jag fattar inte vart sammhället är påväg? Nu om en tjej har lite kurvor så blir hon kallad tjock? Nu måste alla tjejer vara assmala och ha asstora bröst för att passa in? De tror att killarna tycker att det är snyggare.. Men det är så fel. Alla killar jag har fårgat har sagt att de tycker att ngn med rätt mycket kurvor är snyggare än dom som bara är en smal pinne. Att folk som är riktigt smala som kanske väger 40 kilo och är i min ålder skriver och säger " ¨ÅÅÅH JAG E SÅ FET! JAG SKA BANTA!" typ den.. det är så patetiskt. Visst jag kan se så på mig själv iblan ba.. asså ja är inte så jättesmal egentligen, men jag kallar mig aldrig fet. Folk har därimot kallar mig tjock för att jag har höfter. Det är bara tjejer som sagt att jag är tjock. antagligen är de avensjuka för att jag har höfter och mer kvinnlig kropp än va de har? vem vet..
 
 
jag ser hellre ut såhär
än..

såhär om jag ska vara ärlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0