kom precis hem.

Kom precis hem från stan. Stack in med emelie och sen träffade vi max en snabbis för att jag skulle lämna en jobblapp till han så jag får min lön så jag kan pierca navlen (A) Sen träffade vi Sara och va med henne. Köpte inget. Kollade bara lite på hårförlänging och sånt. Tror att jag ska köpa men jag är inte säker, finns ju ingen som är i min färg dock. Pappa har lagat min moppe nu med så tog moppen hem, så började det sj'älvklart spöregna. Så nu sitter jag här blöt och äcklig. Juste, fick även reda på att jag hade ********** idag av sofia. haha TACK för att du sa det xd men de försvinner antagligen nu i veckan. Emelie kommer nog till mig sen, ska se om jag kanske kan fixa ett videoinlägg eller ngt. haha
 
 
innan stan,
äckelbild jg vet

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla snygg!

2009-08-28 @ 20:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0