kolbrottet.

Det blev att jag tog moppen till kolbrottet istället för att sticka till Tylösand. Först stack jag till Johan sen så cyklade han och Jacob ner medans jag tog moppen. Sen mötte vi Sofia och Emma vid deras stuga. Sen gick vi ner till kolbrottet, sen kom även Macke, Hampe, Robin och Max. Jag vågade först inte ens hoppa 1 meter men sen hoppade jag faktiskt 6 meter! Så jävla stolt över migsjälv. Kommer aldrig göra det igen menmen.. Fick typ hjärtinfakt när jag stod där uppe och när jag hoppade så va typ hjärtat uppe i halsen som en jävla klump. Har sån jävla svindel så det inte är sant asså. Sen blev jag hungrig ( som vanligt ) Så jag och Sofia tog moppen till Ica och köpte cola, kycklingsklubbor och en muffins. Jag vet att jag skulle sluta med sötsaker men det går inte. Jag är helt enkelt sockerberoende. Sen tog vi moppen tillbaka men då va inga kvar så vi åt upp sen stack vi till Sofia och låg och solade i hennes trädgård och båda sommnade! Så jävla skönt var det. Sen kom alla andra som hade vart i Fyllinge så satt vi och snackade och åt vinbär. Mysigt vare. Nu är jag hemma och jag ska duscha äta och lite sånt sen ska ja till Sofia igen för de ska lana. Jag kan typ inte ta foton för min Kamerasladd är hemma hos mamma men ja ska se om jag tar ngt med mobilen :)

 
Hoppade där det är inringat och det finns idioter som hoppar 13. Där det är kryssat. Och alla dm idioterna är mina vänner :) Jag kan itne hjälpa att jag är mes. Vissa har till och med hoppat från 20an.. fattar inte hur de klarar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0