kärlek?

sitter här och lyssnar på massa kärlekslåtar. Asså när man är kär i rätt kille och allt är bra är det så jävla underbart! Det är så jävla skönt att känna pirret i magen varje gång man ser personen eller bara sitta och kyssa honom tills man får ont i läpparna.. Mysiga hemmakvällar med film och bara vara med personen, jag ryser i hela kroppen när jag bara tänker på det. Men kärlek har ju sina brister de med. Att bråka med den man älskar är det värsta som kan hända.. Eller bli sårad av otrohet är ännu värre. Om jag hade fått reda på ngn ja va tsm med hade strulat med ngn.. Alltså seriöst, inte typ sanning eller konka eller ngt sånt för de skiter ja i.. det är ett måste, men att han strular med ngn seriöst eller har sex med ngn? Jag hade åkt till han direkt, gavit han en lavett, gått till tjejen och frågade vad hon tänkte med sen utgått från det. Har nästan vart med om den situationen. Jag mådde dåligt i flera veckor innan jag kommer över honom. Nu tycker jag att han är ett äckel och jag fattar inte att jag kunde vara tsm med honom. Fattade inte att jag ens kunde kyssa han? usch. jag har aldrig vart riktigt otrogen.. och jag kommer aldrig vara det heller!  
Men om ni inte vet så är jag tsm med mitt ex nu.. inte han ja snackade om nyss utan robin.. Och jag är riktigt jävlafkn kär. Jag är riktigt sårbar nu för de händer så mycket i mitt liv.. Om han dissar mig nu så hade jag brytit ihop totalt. kan inte ens tänka tanken..  
Och en sak till.. Players är det värsta jag vet! Folk har kallat mig player.. Men jag har aldrig sårat ngn med mening eller tänkt ut ngt.. Jag följer mitt hjärta och det är det man ska göra? Man ska inte försöka börja gilla ngn bara för den gillar än. nejnej felfel. Då sårar man bara personen ännu mer när den får reda på det.


nu ska jag sova och drömma mig bort i kärleken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0