jag och min mamma i en konversation.

jag; asså mamma du sitter bara hemma på kvällarna , har du aldrig funderat på att göra något?
mamma; Jag skulle faktiskt till stallet idag egentligen
jag; men wow
jag; du kanske ska ut och träffa folk? tänk när du är 50?
mamma: men det är långt kvar? och jag har ju mina vänner
jag; nej det är de nt och du har typ inga vänner.. börja dejta eller något?
mamma; men de e så svårt och träffa nytt folk
jag; MEN BLI MEDLEM PÅ MATCH.COM ELLER NÅGOT DÅ?!
mamma: nja jag klarar mig, men du sa ju att du inte ville att ja skulle skaffa ny?
jag; men du kommer typ dö ensam
mamma; nej men de kommer ja väll inte?
jag; jo när du e 80 så kommer du sitta själv och typ läsa böcker.. hur kul e de lixom?
mamma; men du ska vara glad att jag inte går ut på krogen !
jag; jaja..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahhahahha :D

2009-08-14 @ 22:51:30
Postat av: Anonym

hur gammal är din mamma? :p

2009-08-15 @ 18:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0