inte hunnit blogga.

Kom typ nästan precis hem. Gårdagen var lång om man säger så. Kvällen började med att mamma tvingade med mig på kräftskiva, men fick sticka efter jag hade ätit upp som tur va. Stack till Johan där han, Linn och en annan tjej va, tror hon hette simone men jag är inte säker, kommer aldrig ihåg namn. Senare kom alla, orkar inte rabbla upp namnen för vi va ju ett antal om man säger så. Sen stack jag Tilda och Ensi på lokalfest i laholm. Stannade där tills typ 3 sen körde kenny hem Tilda och Ensi och så sov jag hos robin. Somnade typ 6 och gick upp typ 12. tog 7 bussen hem från han och så hämtade pappa mig i stan och körde mig till johan där min moppe va. Körde hem till mamma och packade och sen till pappa. Nu är jag astrött och ska sova!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0