ingen uppdatering!

förlåt om jag inte har uppdaterat idag men jag har haft fullt upp! Först va de skolan. Tisdagar är verkligen den värsta dagen. först 3 lektioner på raken sen 50 min rast sen 3 lektioner till direkt efter varandra. Det är hemskt! Men iaf. Så fick vi gå från no'n för vi skulle ändå bara göra matteläxan.. en positiv sak i alla fall. Stack in till stan sen och träffade Emilie och Ellen på Espressohouse och så beställde jag en Chailatte. Men sen va ja TVUNGEN att köpa en kladdkaka med. Vet att jag skulle sluta äta sånt.. men jag va faktiskt ute och sprang igår.. hihi.. Sen kom sara och Emilie och Ellen stack. Jag och Sarah satt först och snackade lite med Valdrin och sen träffade vi Max och ngn Gabbe tror jag, Som jag tyckte va aslik en jag kände rätt bra sen fick jag reda på att de var hans bror.. hehe pinsamt. Stack hem vid halv 7 någon gång och åt sen kollade jag tv klockan 8. Linas Kvällsbok.. har sett den innan och den är abbsolut inte bättre än böckerna som vissa säger. hellno! Nu funderar jag på att kolla något avsnitt av Hem till Midgård och sen ska jag nog sova...
 
 

akon - sexy bitch
Värdens ( nuvarande ) bästa låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0