igenfrusen..

Nu sitter jag hemma och klockan är 00.39. Idag ska jag campa.. ohno! Jag vill verkligen inte. Men i alla fall. Tog ju moppen till Sofia och där så snackade vi lite girltalk och sen så tog vi moppen och träffade ngn Ida och sen skulle Sofia hämta sin tröja hos Clara. Sen tog jag moppen hem igen och nu sitter jag här helt frusen. Fyfan va kallt det var. Och så dum som jag är tog jag den snabbaste vägen men jag tänkte inte på att den är helt kolsvart och fullt med skog runt om kring. Det var den första gången på typ 1 år som jag var mörkrädd. Höll på att pissa ner mig typ. Såg inget heller.. Det gör jag inte om! Då tar jag hellre 90 vägen även om den tar längre tid. Aja har precis lagt på luren med älskling. Kommer inte snacka med han förens på lördag :( menmen.. ska iaf borsta mina tänder nu sen ska jag sova. 
Blir bara ett inlägg imon tror jag. Kanske uppdaterar när jag är hos robin eller ngt annars hörs vi på söndag :)
godnatt på er läsare!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0