home

ni anar inte hur trött jag är och hur mycket jag fryser.
Kvällen började hemma hos Johan med han, Robin, Norin, Hampe, Macke och Linn. Sen stack robin och macke och skulle köpa dricka. Dom kom tillbaka typ 2 h senare. Undertiden hade Brobbe och ngn i hans klass kommit också. När Macke och Robin kom tillbaka så stack jag, Hampe, Norin, Brobbe och han andre till Benjamin på klassfest.. Jag hörde inte riktigt hemma kände jag eftersom jag inte går i deras klass.. träffade Emilie och Ellen där, men stack hem efter 20 min. Då hade harre kommi också och Linn hade åkt hem.. Tog moppen hem vid 1 kanske och nu är jjag en isbit.. ska sova nu..

 
 
lånat jeans av sofia.. visst sitter dom snyggt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det gör dem!:)

2009-08-09 @ 12:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0