helt jävla drogad.

Nu sitter jag hemma. Ni anar inte hur trött jag är. Jag känner mig helt jävla drogad och allt snurrar typ. Vet inte vad det är med mig. Har sträckt hela högersidan och jag har speciellt ont i revbenen. Hahha fan vad jag klagar nu alltså.. Men nu ska jag iaf tvätta bort mitt smink och sen ska ja kolla film och snacka med robin i telefon medans jag dricker cola.. Juste.. Köpte en ny parfym idag. paris hilton nya. hahaha nu blir du inte glad emelie :)<3
Hon träffade Paow idag föresten när hon va i stockholm, hahah hon ringde och grät och sa de till mig, så söt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du inte skillnaden på Britney Spears & Paris Hilton lilla vän ? ;)

2009-08-04 @ 12:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0