hahahaha jag älskar kissie!


hahah jag älskar kissie ibland! Fjortiskrig? Jo jag erkänner att jag kan va fjortis. Folk tror att jag är mer fjortis än vad jag redan är? Men so what? Man vill inte va tönt och inte ha några kompisar och sitta inne varje kväll, eller typ gå med mjukisbyxor i stan och sånt.. Ni tycker säkert " ååååå du vill vara som kissie " nej de vill ja nt. Jag kommer inte va fjortis när jag är 18. Jag lever min period och jag älskar det :) Adina är fan 17 år och fjortis? hahaha mer patetiskt tycker jag.
De felsta är fjortisar i 14-15 års åldern.. Det är en del av tonåren.


hahaha synd bara att " Adina " hade gult hår och va tjock haha.. Nej men taskigt läge gumman.
hahahahahha vad är det med mig, snart börjar folk tro att jag är seriös med detta.
Nej men kissie e grym, älskar hennes attityd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0