Gz till mig idag :)

hahha nu är jag äntligen 15! Nu får jag köra moppe och så får jag ha sex. ( lagligt ) Man följer ju inte alltid lagarna.. Men iaf så sommnade jag typ 3 igår för jag kunde inte sommna. Sen vaknade jag vid 9 och fixade mig lite snabbt. Sen kom släkten vid 10 och så åt vi och lite shitness. Fick bara pengar och presentkort på Kicks. Det var ifs bara mammas släkt idag, eller farmor och linda också, men jag har rätt många kusiner och sånt kvar så de ska bli mer. Jag är sur idag, jag vet inte varför, jag fyller fan år. Det är jag som är dagens höjdpunkt idag.. aja ska fira min dag med de spm jag älskar iaf.. det är det som räknas i mina ögon..<3
 
 
det är hundralappar bakom också.. tror jag fick 700-800 ngt.. har inte räknat


Kommentarer
Postat av: Qukii från bdb

jävlar va nice blog ^^

2009-08-03 @ 00:53:55
Postat av: Anonym

+ en 20-lapp

2009-08-04 @ 20:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0