gårkvällen. ( försökte supa ner mig ?! )

ah ska berätta vad som hände igår.. Lite allt möjligt faktiskt.
Jag och Emelie kom till Sarah först och va en stund och fixade färdigt oss, sen tog vi bussen in till stan för att Sarah skulle köpa powerking och jag cola, direkt efter det tog vi bussen till sjukhuset där vi skulle på fest ( alltså vid sjukhuset ) Vi fick gå aslångt, asjobbigt var det. Emilie och Ellen var redan där, dom hade sagt att det skulle vara yp 20 killar men när vi kom dit va det en jätteliten lägenhet med 2 killar i 20årsåldern.. Jag ba aja detta kan väl bli kul.. Dom frågade typ 9894859 gånger om jag skulle dricka men jag sa nej varje gång eftersom min moppe stod hos sarah och jag skulle taa den hem sen. Men dom fick inte in det i deras huvud. Jag öppnade min cola och sen skulle jag på toa, när jag kom tillbaka och skulle ta en klunk hade dom hällt sprit i den, eller ngt annat. Orkade inte bry mig utan bara ställde ifrån mig den. Sen kom en kille till som va asskum och det var ritkigt tråkigt, sen frågade dom mig ca 4 gånger till om jag verkligen inte vill ha lite? Såklart jag inte ville eftersom dom hade hembränt.. eue?! Dom ba aja du kan få en sån energidryck, ja ba ah tack, så tog jag den, så skulle jag gå ut och ringa sen när jag kom tillbaka och skulle ta lite, jo då hade dom hällt i ngt i den med, dom försökte verkligen supa ner mig. Sa till Emelie och Sarah att jag skulle sticka för jag ville inte vara kvar och att jag skulle sticka till danny där Johan, Korsbakke, Hampe, Max och fidde väntade på mig. Så jag och Emelie gick från sjukhuset till stan som är riktigt långt. Sen när vi kom fram stack vi upp till Danny och där var det helt okej, senare kom även Ellen, Emilie och Sarah också. Men jag blev så jävla trött så jag stack hem tidigare. Dom hällde inte i sprit i min dricka, det var ngt annat... Jag va aspigg sen på 1 timme blev ja astrött och ville bara somna.. riktigt tur att jag staack där ifrån alltså. Tog moppen hem och sommnade direkt.
 
 
emelie hos cepekillarna

hos danny





Kommentarer
Postat av: Anonym

emelie ser ut som johan palm

2009-08-31 @ 18:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0