gårdagen

Fyfan vad jag är trött.. Asså mina ögon, jag ser typ dåligt nu, alldeles suddigt bara för att jag har sovit så lite inatt.. jag somnade klockan 6 och vaknade typ 10. Jag kan inte säga vad ja sova någonstans här i bloggen.. Eller jo men eftersom min mamma LÄSER detta så kan jag ju hämnas och göra henne ännu mer orolig eftersom hon inte fattar att bloggen är mitt privatliv och att hon inte har med det och göra.
Men iaf. Gårkvällen började hos emelie. Det var en riktig sån gråtarkväll för vi hade avskedningsfest för andrea. Fy vad vi kommer sakna dig! Det var jag, Emelie, Elin, My och Andrea. Vi satt och lyssnade på musik, käkade tacos och lite sånt och hade jättemysigt. Sen vid halv 12 tiden stack jag och My till Grötvik i spöregnet. Där träffade vi Max, Hampe, Fidde, Robin, Linn, Nicki ( eller ngt sånt ) och Sofia i Max stuga. Sen fick ja köra upp my till bussen för hn skulle hem. Så kom älskling, Linus och Patri så satt vi och Sofia och Linn i sofias stuga och snackade och sånt :) sen kan ja nt säga vad som hände efter det .. hahah to bad. Nu vill jag sova, men det kan jag inte för det är skola imon och jag kan inte vända på dygnet.
Bilder kommer när Elin skickat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0