fyllegubbe?!

Nu är jag änligen hemma. Va nyss ute och sprang också. fan vad längesen det var asså. Fattar inte varför jag slutade. det är så jävla härligt.  Stack ju in till stan också med emelie. Direkt när vi hade kommit in mötte vi Sarah och Ellen, vi satt och snackade och lite sånt vid torget. Vår underhållning blev ngn äcklig fyllegubbe som gick runt med håliga kalsonger och en jacka tills polisen kom och hämtade han.. eue?! Men iaf så stack ellen hem och jag emelie och sara visste inte vad vi skulle göra. Det blev att v också åkte hem..
 
 
så jävla äckligt! tycker att det finns för mycket uteliggare och
fyllon i halmstad. Dom e överallt! har ju vart med om en del
saker när det gäller dom.. ryser så fort jag tänker på det.
kan inte komunen göra ngt åt det? det är fan farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0