fuck off ! " svar på tal "

Såg en kommentar på kissies blogg
 
 " nej inte anna...!
jag bor själv i halmstad och läser din blogg ständigt och du o anna är verkligen inte lika..
hon är mke omogn tjej som tror att hon är äldre.. ni bor fett lång ifrån varann okcså ! "
 
hahaha jag vet exakt vem som skrivit denna kommentaren :) lilla gumman? Har du inget bättre för dig än att sitta och kritisera mig hela tiden? Till mig säger du " åå du e så söt jag vill också se ut som dig :( " och sånt, sen så bakom skärmen så tror du du är ngt? stör mig på dig som in i helvete. Och vadå tro att jag är äldre? Tror du inte jag vet hur gammal jag är eller? jag är 15 och jag fyllde det för ngn vecka sedan om de kanske va ngt nytt för dig?  Och bara för jjag ungås med folk som är 2-3 år äldre betyder inte det att jag tror jag är lika gammal som dom? haha och nu knäcker jag dig totalt, de e killar jag umgås med som är 16-20 typ och killar mognar typ 3 år senare än tjejer? så tekniskt sett är vi lika mogna lilla gumman? Bara för du umgås med 95or och massa annat så tycker du jag är omogen för jag är mognare än dig. jag springer inte runt och skriker och spelar trög och sånt. det är vad du gör?
OCH OM JAG NU ÄR SÅ OMOGEN OCH SÅ JÄVLA ILLA SÅ VARFÖR LÄSER DU DÅ MIN BLOGG HELA TIDEN HAH? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0