fredag.

- engelska
- rast
- so
- lunchrast
- svenska

Fredagar är fett chill på skolan. Vårt shema är faktiskt helt okej då. Men vi ska se om vi kan sluta tidigare. Men iaf. Stack till Max ( hamburgarstället ) och åt med Elin, Martin, Jonas, Freddy, Rikard och Backe. Haha vi körde moppe dit och ja va sur som fan på alla cepen ute i trafiken. Nt för att jag håller några regler själv men ändå. Jag skjutsade elin så har ja asdåligt axx när jag skjutsar ngn så hade jag precis kommit upp i typ 50, jo då svänger en bil med hästtransport fram rakt framför mig så fick man köra i typ 30 i 1 km seeeeeeen fattade han att man kanske kunde köra lite snabbare på en 90 väg. sen när vi skulle hem så skulle ja svänga ut från parkeringen så kommer en kärringjävel som blockade mig och snackade i telefon så de slutade med att ja skrek kärringjävel har duinte lärt dig att man inte ska nsacka i tele och köra bil ha?! sen körde jag fel, man ska köra en bit på cykelbanan för vägen byggs om så körde jag lite för långt så när jag skulle ut på den stora vägen igen så hade ja kommit fel för ja va fortfarande på cykelbanan så fick ja damp coh körde rakt ner i diket och upp igen med elin därbak.. sen blev ni nästan överkörda av en lastbil.. fan vad lättirriterad jag har varit idag asså.. de e sjukt. Har blivit sur för ingenting och skrkit på folk för ingenting.
 
 
haha elin e så jävla söt.


emelie my anna.
äckelbild på mig som fan, ser ut som om ja har värsta cepeögat men aja

Kommentarer
Postat av: eliiin

hahahahha jätte sööööt!



"tack för skjutsen" :D

2009-08-21 @ 19:20:35
URL: http://dagenmedelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0