första skoldagen.

usch säger jag bara.. Den var hemsk. Haha eller okej de va rätt chill för vi hade inte inga lektioner och vi slutade 1 + att vi fick glass. Men vi började i alla fall kvart över 8 och det var riktigt jobbigt att gå upp så tidigt om man gämför med alla andra dagar nu på sommaren. Så träffade vi Linda och snackade lite med klassen och sånt sen stack vi upp på kullen och fick glass. Sen städade vi skåpen och sen åt vi. Som tur e får alla 9or överskåp, men alla mini 6or springer runt och frågar : ååå kan inte du byta till underskåp?! haha varför skulle vi göra det? Ge oss en anledning :) It never going to happend. Men i alla fall så slutade vi vid 1 och jag och emelie drog in till stan. Träffade älskling en snabbis :) visste dock inte att han va i stan först. Sen kom även Elin men vi va inte så länge med henne för hon skulle till någon hampus eller nått. Jag och emelie stack till söndrum och käkde pizza med folket. Orkar inte rabbla upp alla. Max fick i alla fall typ 10 gratispizzor för att han åt upp den starkaste pizzan som fanns. Jag doppade fingret i såsen och de började rinna ur mina ögon och jag sprang till läsken ( som vi fick gratis ) haha va tvungen att påpeka det :) Har druckit 3 burkar idag. Duktigt anna. Men snart ska jag och emelie börja träna så vad gör det ? (A) haha. Sen drog jag emelie fidde robin och johan till fidde och kollade skräck.. inte så läskig menmen. Sen fick ja gå hem i spöregnet.. yey!
 
 
ååh! bara 183 dagar kvar -.-

fick ett riktigt gulligt halsband av emilia och linn idag med
för att ja fyllt år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0