födelsedagen.

Min födelsedag blev ju lite som den blev igår om man säger så. Sommnade ju vid 4 tiden och gick upp typ 9 så ja var riktigt trött ska ja säga er. Sen kom min moster, hennes man och mina kusiner, farmor, mormor och min syster. Så käkade vi och lite sånt vid kanske 11 tiden. Sen vid kanske 4 eller 5 eller ngt stack jag in till stan och träffade alla coolingar som tex, Makke, robin, viktor, harre, olle, max och johan. Vi stack till marinfestivalen och träffade svampbob (Y)  Sen stack jag hem en stund och sen träffade jag även linn och my. Stack hem vid halv 8. Sen kom lite folk till mig på kvällen. Det kändes inte som om jag fyllde år igår.. Vet inte varför. menmen man växer ju upp.. Att fylla år är inte som de va när man va liten längre. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0