det blev ingen piercing.

Det blev ingen piercing för mig idag. Hade inte pengar så de räckte haha.. Har handlat upp allt på bensin, mat godis och läsk (Y) Men ja ska göra det när jag fått min lön. Tror att jag tar på salongen vid Maxi. Många säger att det är bra där + att man får stav direkt, palla ha ring? aja i alla fall. Va i stan med Emelie och köpte ett linne från Gina för 149:-. Träffade även Ellen, Sara och Emilie och så hade vi knutkalas.. haha de va lite kul :) Och mitt rouge spilldes ut i hela väskan. Lyckat. Stack till Fidde sen där Macke va och sen kom Robin så stack vi ner till Handikappsbadet där alla vi hör hemma :) Haha nej men ah. Sen stack jag och Emelie hem och vi vet inte vad vi ska göra ikväll dock.. Vi kommer väl påp ngt..
 
 
hahahah hejhej emelie 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kommmer anna göra utan sin rouge ?

SMINKA SIG ÄNNU MER ?

2009-08-11 @ 01:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0