dagen

hmm.. jag tvingade robin att åka med mig in till stan och köpa bh då tvingade han mig att köra den största omvägen inom bäckargård för att hämta han. Där va även macke. Så körde vi till Johan för han va skyldig mig pengar, då hängde även han med in till stan. Köpte min bh och lite sånt sen stack vi till kolbrottet och va där ett tag och sen stack vi till gammla konsum. Hampedampe kom även senare och vi stack in till stan IGEN för att han skulle köpa cigg. Där träffade vi emelie och fidde sen stack alla till tylösand och sen stack ja hem.. e trött som fan, kopade detta från min bdb hahah.
plus att jag är sämst jag vet, tog massa bilder idag men.. hahaha min mobilsladd e hos pappa ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0