ANONYMÄCKEL!!

"HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH ASSSÅ GUD HAHAHAHAAHHAHA VET DU HUR FUL DU ÄR ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?1
FÖRST WANNABE KISSIE DE ÄR DU HAHA SÄG INGET ANNAT DIN ÖVERSMINKADE IDIOT OCH DU ÄR SÅ JÄVLA FUL IRL , SER SÅ JÄVLA TRÖTT UT OCH HAR GULT FULT HÅR , ÖVERSMINKAD, UTVÄXT SOM FAN OCH DU TROR DU ÄR NÅTT SHIEET VET DU HUR MÅNGA SOM SNACKAR OM DEJ ?TA REDA PÅ DE OCH VÄX UPP!!!!!!!!"
 
 snälla lilla anonyma söta lilla vän.  Om du nu tycker såhär om mig så kom fram och säg de till mgi då? eller nej juste du skämms ju över att du skrev detta eftersom du skriver det anonymt? Men so what om du tycker jag är ful? Varför skulle jag bry mig? Och jag sminkar mig så mkt jag vill? För det första har jag lika mycket smink som andra tjejer brukar ha, foundation rouge och mascara. Jag vet många som har mycket mycket mycket mer ditt jävla cepe. jag vet att jag har utväxt mn gul hår har ja fanomej inte din blinda jävel! Jag vet at du läser min blogg så kom fram till mgi i stan eller säg vem du är? så ska vi se om du är så mycket snyggare? :o Och  " du ser trött ut " jag kanske är trött. Du som skrivit detta ä ju fan helt jävla körd i huvudet. Och jag vet att många snackar om mig? hahaha fler än som snackar om dig i alla fall. JAg vet att många inte tycker om mig för dom beteer sig som 3årongar fortfarande och inte har växt upp.. ah typ som du då. E de du och ditt coola gäng som snackar om mig eller ? :) och wannabe kissie? snälla säg ngt som är wannaa be henne med mig Nämn ngt!
Jag skriver inte lika dant, våra bloggar är nt lika, vi har inte samma personlighet. INGENTING DIN ÄCKLIGA LILLA RÅTTA. Åh vad jag stör mig på såna som dig. DU ska växa upp ditt jävla as.
jag lägger inte ner tid på folk som ja inte tycker om  och jag står för mina åsikter och säger dom face to face, ngt som inte du har lärt dig än, och snart kommer du väl kommentera " du får ta reda på själv vem jag är " hahahaha jo men hejhej.. jag har redan en chansinging .)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0