angående...


 
 Som alla vet så sökte jag " in " till att bli Kissies nya bästa vän? Och alla tror ju självklart att jag är seriös och att jag verkligen vill träffa henne och bli hennes nya bästa kompis och umgås med henne varje dag. Och vissa säger att jag gör de för att bli lika känd och att jag är jättemycket wannabe kissie. Nummer 1 säg något som är likt med oss? Och sen de med texten jag skrev när jag skickade in. Jag skrev så för att hon är exakt sån och jag visste att jag kunde komma längre då. Och om ja vinner så kanske jag får en länkning eller vad som helst? Fett grymt. Och visst de hade vart tufft att träffa kissie men jag skulle aldrig börja umgås med henne för vi har inte ngt gemensamt. Men som sagt jag ahr gett alla ett gott skratt plus mig själv också. Men nu vet ju alla vem jag e ?
" kolla det är anna som är med på kissies blogg "
jadu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0