älskling <3

Sov hos älkling igår somsagt.. anna är inte singel längre hihi :) aja vi kollade film och lite sånt :) Är iaf hemma nu. Väckte honom vid halv 12 men han påstod att han vaknade 8. " visstvisst " Stack iaf hem vid 3 och mötte viktor i stan och snackade lite med han. Men han är en svikare så han stack med toffe eller ngn till Andersberg så jag tog bussen hem. NU sitter jag hemma och dör av värmeslag. Ni anar inte hur varmt de e här inne eller. Och så e det typ 25 grader i SKUGGAN ute. Okej jag ska inte klaga jag vill att de ska vara varmt.. Men inte när man inte e på stranden och det hinner inte jag idag så då är det bara jobbigt. Ska ta moppen till mamma ssnart och hämta lite saker som jag har glömt hemma hos henne..
 
 
ser ut som ett fuckface nu. Orkade inte ta av sminket igår så jag sov med det
smart osm jag är. Så har jag inte sminkat om mig eller ngt.. MYSIGT anna!
plus att jag är blek som en snöboll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj lite blek? Glömmt brunkrämen? ;D

2009-08-06 @ 00:17:56
Postat av: Anonym

glömt och sola ditt äckelas

2009-08-06 @ 00:53:31
Postat av: Anonym

/ annaaberggrenn.blogg.se

2009-08-06 @ 00:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0