åh så sur jag blir!

Just nu är jag riktigt förbannad! Sitter och skakar samtidigt som jag lyssnar på Michael Jackson (Y) Nej men ååh! På freag ska jag upp tidigt och packa sen måste jag med min mamma och campa! Usch! Mår illa så fort jag tänker på det. Campa är verkligen det värsta jag vet.
1. Toaletterna är äckliga
2. Det är hårt att sova
3. Man vaknar med ca 39487594 myggbätt
4. Tältet är syntetiskt.
5. Det är antingen asvarmt eller askallt
6. Man vaknar alltid astidigt av alla andra dumma familjer som campar
 
Det finns verkligen inget posetivt. Man kan inte platta håret eller föna det eller sminka sig eller ngt. Och man kan inte sitta vid datan och man kan inte ladda sin mobil.. man kan inte göra något över huvudtaget. Åh vad sur jag blir. Just ¨på en fredagkväll också. Kunde hon inte valt ngt annat? Aja ska va hemma minst 2 på lördan har jag bestämt..


Kommentarer
Postat av: KB

du låter som en typisk 08:A vart kommer du ifrån??

2009-08-06 @ 00:13:11
URL: http://slaensan.blogg.se/
Postat av: MathildaaW

villl bara äga att du har skit fint hår :D och hur fixa du de som du gör på den högra bilden där uppe på sidan ? ;) skit fint<3<3

2009-08-06 @ 00:13:46
Postat av: :}

Hahaha.. Hjälp mig, du kan inte offra 1(!) dagför din mammas skull? Oj nej juste, du kan juh ite platta håret -.-' PATETISKT!

2009-08-06 @ 00:15:53
Postat av: Anonym

Fan va patetiskt! Klarar du inte av att någon kommenterar eller? Oj nej, du blir rädd ver att anra kanske också tycker att du är löjlig som inte kan stå ut en dag med att campa för du kan juh inte platta ditt hår? PATETISKT i mina ögon iallafall :]

Skit kul för din mamma att du är så tacksam (Y) -.-'

2009-08-06 @ 00:22:11
Postat av: Sofia ;)

Sjuk fint hår asså ;D (Y)

2009-08-06 @ 00:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0